top of page

תקנון אתר

1. כללי

  1. 1.1. חברת חבייר סימורה ישראל ח.פ. 514332980 הינה הבעלים החוקיים של האתר http://www.belleza.co.il, אשר מוכרים בין היתר בגדים ופרטי אופנה שונים- באתר האינטרנט הנ"ל  ו/או באמצעות אימיילים הנשלחים למועדון הלקוחות ו/או בחנויות החברה ו/או בכל פלטפורמה בה יחליט בעל האתר לקדם את מוצריו (להלן:"החברה", ו/או "האתר" ו/או "בעל האתר" ו/או "בית העסק"),

1.2. תקנון זה כתוב בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

 

1.3. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש באתר בלבד. גלישה ו/או ביצוע כל פעולה באתר, לרבות ביצוע הזמנה וכדומה, מהווה הסכמה לקבל ולנהוג לפי הוראות התקנון.שימוש באתר מהווה הצהרה כי המשתמש מודע להוראות תקנון זה ומקבלן, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה על פי תקנון זה.

1.4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת. אנא הקפד לעיין ולהתעדכן בתנאי תקנון זה מאחר שעצם השימוש של כל משתמש באתר מהווה הסכמה לתנאי התקנון, לרבות לתנאי מדיניות הפרטיות המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה. המשך שימוש המשתמש באתר מעיד על הסכמתו לשינויים אלה. ככל שהמשתמש אינו מעוניין בכך, עליו להימנע מהמשך שימוש באתר.

1.5. השימוש באתר ובתכנים שבו הינו כפי שהוא (AS-IS) דהיינו, ללא כל אפשרות להתערבות או שינוי מצד משתמש כלשהו ולצרכים פרטיים בלבד. אסור בתכלית האיסור להשתמש באתר ו/או בתוכנו, באופן חלקי או כולל, למטרות מסחריות. אין להשתמש בתוכן באופן חלקי או כולל לשם העתקה, תיקון, שינוי, שעתוק, שידור, הצגה, פרסום, העברה, מכירה, או הפצה בכל דרך שהיא על ידי משתמש כלשהו, ללא הסכמת החברה, מראש ובכתב.

1.6. כמו כן, המידע, התמונות, המפרטים והנתונים באתר הינם כלליים ומוצגים כמות שהם (AS-IS), להמחשה ולהתרשמות בלבד, ולכן אין לשייכם לדגם או למוצר ספציפי. מובהר כי כל המוצרים ו/או האביזרים המוצגים לרכישה באתר אינם בהכרח זמינים במלאי החברה.

1.7. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו"ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר, בין אם באמצעות רשת האינטרנט ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

1.8 המשתמש מסכים כי רשומות המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

 

2. הזכות/כשרות לבצע רכישות באתר

 

2.1. רשאי לבצע רכישות באתר כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן:

2.1.1. המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, בכלל זה מצהיר המשתמש כי הינו בן18  שנה או מבוגר יותר. 

2.1.2. המשתמש הינו אדם אמיתי ולא נעשה על-ידי שימוש בתוכנת מחשב כלשהי לשם ביצוע רכישות מרובות פריטים, לרבות תוכנות BOT מכל סוג שהוא.

2.1.3. באם אמצעי התשלום באמצעותו מעוניין המשתמש לבצע הרכישה הינו כרטיס אשראי, המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק כדין ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי או קיבל את הסכמתו מרצון של בעל כרטיס אשראי כאמור, לעשות בו שימוש.

2.2. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לרכישות ו/או לבטל רכישות של משתמשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי תנאי השימוש ו/או הוראות תקנון זה או משתמשים המנסים לפגוע בניהולו התקין של האתר.

3. רכישת מוצרים

3.1. החברה תאפשר למשתמש העומד בתנאי סעיף ‎2.1 לעיל (להלן: "הלקוח") לרכוש מוצרים שונים באמצעות האתר (להלן: "ההזמנה"). 

3.2. כדי לבצע הזמנה של מוצר, אחד או יותר, על הלקוח תחילה לבחור את המוצר לרבות מידה, צבע וכמות.

3.3. לאחר בחירת המוצרים, כחלק בלתי נפרד מביצוע ההזמנה, על הלקוח למלא טופס הזמנה (להלן: "טופס ההזמנה"). בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את פרטיו האישיים העדכניים הנכונים והמדויקים, ביניהם: דואר אלקטרוני, שם פרטי, שם משפחה, תעודת זהות, מספר טלפון, ישוב, רחוב, מספר בית, דירה, מיקוד, קומה, כניסה, הערות ומידע לשליח ככל שישנ.. מובהר כי השדות שיסומנו במפורש מחייבים מילוי. ללא מסירת הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא יוכל הלקוח לבצע הזמנה. התשלום אינו מתבצע באופן מקוון, החברה יוצרת עם הלקוח קשר תוך יום עסקים על מנת להסדיר את כלל פרטי התשלום ומועד המסירה.

מסירת פרטים שגויים בכוונה או ללא הרשאה עלולה להוות עבירה על החוק. נגד לקוח המגיש פרטים שגויים עלולים להינקט הליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

3.4. ניתן לבצע פיצול תשלומים בעת התשלום בגין ההזמנה עד שני אמצעי תשלום שונים מבין אמצעי התשלום הבאים: כרטיס אשראי, והכל בהתאם לקבוע להלן, בשינויים המחויבים. 

3.5. לאחר הזנת הפרטים כאמור בסעיפים ‎3.3  לעיל, יאשר הלקוח את הזמנתו על ידי לחיצה על כפתור רכישה (להלן: "ביצוע ההזמנה").  ההזמנה תועבר לנציג החברה אשר יבחן את זמינות המוצר , יבצע קשר טלפוני אל הלקוח ויבצע חיוב טלפוני של ההזמנה  ע"י אמצעי התשלום - כרטיס אשראי , המערכת הקופה תבצע אימות פרטי כרטיס האשראי באמצעות חברת הסליקה. ככל שההזמנה לא אושרה ע"י חברת האשראי, תמסרללקוח הודעה מתאימה, ההזמנה לא תבוצע ויחולו הוראות סעיף ‎3.6 להלן. 

3.6. לאחר שהתקבל אצל החברה אישור מחברת האשראי בגין ההזמנה, והחברה ווידאה כי הפריט קיים במלאי תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת שהוזנה בעת מילוי טופס ההזמנה על ביצוע ההזמנה (להלן: "אישור ההזמנה") .

3.7. למען הסר ספק יובהר כי הזמנה תאושר בכפוף ל:

3.7.1. באם אמצעי התשלום שנבחר על ידי הלקוח לביצוע הרכישה הינו כרטיס אשראי,  אימות פרטי האשראי, וקבלת אישור על ביצוע התשלום מאת חברת האשראי. ללא אישור כאמור, ההזמנה לא תאושר והחברה לא תהיה מחויבת כלפי הלקוח בשום דרך לרבות לא בשמירת המוצר במלאי.

3.7.2. ככל שמדובר בהזמנה של פריטים המצויים תחת מכירה מיוחדת ו/או השקה ו/או מהדורה מוגבלת, אזי הרכישה תהא מוגבלת בכל מקרה לפריט אחד (1) בלבד עבור כל לקוח. לעניין זה אין לרכוש פריט זהה נוסף באמצעות שימוש באותו שם ו/או אותה כתובת דואר אלקטרוני ו/או אותם פרטים מזהים אחרים וכיו"ב, זאת על מנת לוודא ולהבטיח רכישה שאינה על ידי אותו לקוח. בנוסף, הרכישה תבוצע בכפוף לאימות טלפוני מול הלקוח, בהתאם לשיקול דעתה של החברה. יתכן כי באימות טלפוני זה יתבקש הלקוח למסור פרטי זיהוי נוספים דוגמת תעודת זהות וכיו"ב. לא תתאפשר רכישה באמצעות שימוש בתוכנות מחשב כגון BOT למיניהן. כל רכישה העולה על פריט אחד ביחס לסוגי המכירות בסעיף זה כאמור לעיל תהא בטלה מעיקרה וחסרת כל תוקף.

3.7.3. זמינות המוצר במלאי החברה במועד ביצוע ההזמנה. מובהר כי החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים ו/או המוצרים המופיעים באתר. ככל שהמוצר לא קיים במלאי, החברה תהיה רשאית שלא לאשר את ההזמנה. יובהר כי גם אם לא צוין באתר כי המוצר אינו קיים במלאי או שהמוצר לא הורד מהאתר עד למועד אישור ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת לספק את המוצר ו/או את ההזמנה, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג'. אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מחובתה של החברה להשיב ללקוח כל סכום ששילם ככל ואכן שילם לחברה או לבטל את החיוב ככל שבוצע.

3.8. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו המחירים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

3.9. החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. כל עוד לא צוין באתר עלות משלוח המשלוח הינו בחינם.

3.10. החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות וכן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת.

3.13. מובהר כי ייתכן שמחירי המוצרים יהיו שונים ממחירי המוצרים הנמכרים בסניפי רשת BELLEZA ( JAVIER SIMORRA או SEAM). בכל מקרה החברה איננה מתחייבת כי המחירים של המוצרים באתר זהים או נמוכים יותר ממחירי הפריטים בסניפי הרשת ואין להסתמך על המחירים באתר כאילו החברה התחייבה להציעם במחיר זהה או מוזל.

4. מועדי הספקה, הובלה ומשלוח

 

4.1. לאחר אישור ביצוע ההזמנה החברה תספק את ההזמנה לכתובת בישראל, שהוזנה בטופס ההזמנה (להלן: "המשלוח") .

4.2. . בכפוף לאמור בסעיף ‎7.7  להלן, החברה תבצע את המשלוח באמצעות חברת שילוח או באמצעות שליח מטעמה, בהתאם לחלון הזמן שנבחר על ידי הלקוח בעת הרכישה. באם אמצעי התשלום שנבחר על ידי הלקוח לביצוע הרכישה הינו מזומן, בכפוף לאמור בסעיף ‎3.4.1  לעיל, יסופק המשלוח כנגד תשלום מלוא התמורה בגין ההזמנה לשליח בעת מסירת המשלוח.  "ימי עסקים" - ימי א' עד ה',  לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

4.4. לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדוייקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחוייב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח.

4.5. החברה ו/או חברת השילוח רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. במקרה כזה, יתואם אופן ביצוע המשלוח עם הלקוח טלפונית. מובהר כי על אף האמור בסעיף ‎4.3 לעיל, זמן האספקה לאזור כאמור בסעיף זה יהיה בתוך 7  ימי עסקים.

5. שירות לקוחות

 

5.1. בכל תכתובת לחברה יש לכלול את פרטיך המלאים לרבות, כתובת ואימייל ליצירת קשר. החברה תשתדל להגיב לכל בקשה סבירה בזמן סביר.

5.2. כל הודעה אשר תישלח על-ידי החברה למשתמש וזאת על פי הכתובת כפי שמילא המשתמש בעת ההזמנה תיחשב כאילו הגיעה למענה לאחר 48 שעות מיום שנמסרה לדואר.

5.3. בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר, או לפרטים נוספים בקשר לאתר, פעילותו ואופן ביצוע הזמנות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באחד מהאמצעים הבאים:

5.3.1. בטלפון : 03-5759665 בימים א' עד ה', בין  השעות 09:00-17:00.

5.3.2. בדואר אלקטרוני: service@belleza.co.il.

5.3.3. בפקס 03-5756089

5.3.4. בפייסבוק בעמוד BELLEZA.

5.3.5 בדואר ויצמן 46 ת"א..

5.3.6. בהגעה למשרדי החברה ויצמן 46 תל אביב ת"א.

 

6. ביטולים והחלפות מוצרים

 

6.1. לקוח שביצע הזמנה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), אשר עיקריהן יובאו להלן.

6.2. ביטול הזמנה ע"י לקוח לפני קבלתה אצל הלקוח:

6.2.1. כל עוד לא סופקה ההזמנה ללקוח ועד תיאום המשלוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, באמצעות הודעה בכתב (לרבות בדוא"ל) ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל.

6.2.2. בוטלה ההזמנה כאמור בסעיף ‎6.2 זה, תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת זאת, והחברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎6.2.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו, באם בחר הלקוח לבצע הרכישה בכרטיס אשראי, בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5%  ממחיר ההזמנה או 100  שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים.

6.3. ביטול לאחר קבלת ההזמנה אצל הלקוח:

6.3.1. סופקה ההזמנה ללקוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14  ימים מיום שסופקה לו, באמצעות הודעה בכתב ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, וכן באמצעות הקישור הייעודי המצוי באתר. למען הסר ספק, לאחר 14  ימים ממועד קבלת ההזמנה, לא ניתן לבטלה. 

6.3.2. ביחס ל-"עולה חדש", "אדם עם מוגבלות" ו"אזרח ותיק", כקבוע בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן, רשאי הלקוח לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע ההזמנה, מיום קבלת ההזמנה אצל הלקוח  או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק, לפי העניין, לפי המאוחר, בכפוף להצגת תעודה מתאימה, ובכל מקרה הכל בהתאם ובכפוף לתנאים הקבועים בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן כאמור.

6.3.3. החברה רשאית לעדכן את תעריפי ההחזרות מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. תעריפי המשלוח החזרת פריטים, עד אשר יעודכנו על ידי החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, הינם כדלקמן:

בהזמנת פריטים באתר:

6.3.3.1. ברכישת הזמנה  – דמי משלוח בסך 50 ₪;

6.3.3.2. בוטלה ההזמנה בהתאם לאמור בסעיף ‎6.3 זה, תישלח החברה ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, ועל הלקוח להשיב את המוצרים לאחת מחנויות "BELLEZA " הרשומים באתר  בתוך  7ימים ממועד מתן הודעת הביטול או באמצעות תיאום שליחות מול שירות הלקוחות של החברה, ובלבד שהמוצרים תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג. 

6.3.3. בכפוף לאמור בסעיף ‎6.3.3 לעיל, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14  ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף  ‎6.3.1  לעיל את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה), בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100  שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים. 

ההחזר, כאמור בסעיף  ‎6.3.4 זה, ייעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי או זיכוי חשבון הפייפאל, באמצעותו בוצעה הרכישה ו/או באמצעות צ'ק מזומן שיימסר ללקוח באחד מסניפי הרשת/ יישלח בדואר לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה, הכל- בהתאם לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה שבוטלה ובהתאם להסכמות בין הלקוח לחברה.

6.3.4. למען הסר ספק מובהר כי בביטול הזמנה כאמור בסעיף ‎6.3 לא יהיה זכאי הלקוח להחזר דמי המשלוח ככל ששולמו על ידו.

6.4. ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר:

6.4.1. על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה או בעל פה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, בתוך 14  ימים מקבלת המוצר. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו, על פי בחירת הלקוח.

6.4.2. במקרה בו הלקוח מבקש לבטל את רכישת המוצר הפגום, יחולו ההוראות הבאות:

6.4.2.1. ללקוח תישלח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, והחברה ו/או מי מטעמה ייצרו קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף המוצר הפגום.

6.4.2.2. הושב המוצר הפגום אל החברה, תחזיר החברה ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף‎6.4.1  לעיל את הסכום ששולם על ידו עבור אותו מוצר פגום. במקרה של ביטול מחמת פגם, תחזיר החברה ללקוח את דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.

6.4.2.3. ביטול הזמנה, אף אם נעשה מחמת פגם במוצר, לאחר שסופקה ללקוח, כפוף להשבת הפריטים שהזמנתם בוטלה לחברה, כאשר לא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, וכשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

6.5. תיקון/החלפה של מוצרים פגומים: 

6.5.1. טובין יתקבלו לבדיקת היבואן עד 6 חודשים מיום רכישתם, ובתנאי שהוצגה חשבונית קניה. 

6.5.2. מענה לפי בדיקת היבואן יינתן לצרכן עד 30 ימי עסקים (כאשר מדובר בבדיקת היצרן – משך הזמן תלוי במהות הפגם ובזמינות היצרן), והטיפול יינתן ע’’פ החלטת היבואן .

6.5.3. לא תינתן אחריות לניטים, אבנים, פאייטים ושאר תוספות נלוות. 

6.5.4. לא תינתן אחריות לטובין אשר כובסו שלא על פי הוראות היצרן.

6.5.5. החלפה במקרים כאמור תאפשר באמצעות שובר הזיכוי האלקטרוני (כמפורט בסעיף  ‎6.9.1 להלן). 

6.6. החלפת מוצרים שלא מחמת פגם:

6.6.1. לקוח המעוניין להחליף מוצרים שקיבל בהזמנה שלא מחמת פגם כאמור בסעיף ‎6.4  לעיל (כגון, במקרים של מידה לא מתאימה), מתבקש לפנות לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, על מנת לקבל מידע כיצד ובאיזה סניף יוכל להחליף את המוצר הטעון החלפה. הואיל בגדי ו/או מוצרי ילדים לא נמכרים בחנויות BELLEZA , אלא באמצעות האתר בלבד, החלפת המוצר הטעון החלפה לא תבוצע באחד מהסניפים, אלא בהתאם להנחיות שירות הלקוחות בלבד.

6.6.2. החלפת מוצרים כאמור בסעיף זה תעשה בתוך 14  ימים מיום קבלת ההזמנה ע"י הלקוח ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית ושהתווית/תגית עדיין צמודה לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

6.6.3. מובהר כי החלפת המוצר הינה בהתאם למלאי הקיים בחנות.

6.7. ביטול הזמנה ע"י החברה:

6.7.1. החברה תהא רשאית לבטל את הזמנת הלקוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, בכל אחד מהמקרים הבאים:

6.7.1.1. בכל מקרה אשר בו נבצר יהא מהחברה לנהל את האתר כתיקנו, לרבות במקרים של תקלות טכניות.

6.7.1.2. בכל מקרה אשר נבצר מהחברה לספק את המוצרים.

6.7.1.3. בכל מקרה שנפלה טעות קולמוס באילו מהפרטים המוצגים באתר, לרבות, תיאור המוצר/ים ו/או מחיר המוצר/ים.

6.7.1.4. בכל מקרה אשר בו נבצר מהחברה לעמוד בהתחייבות אחרת שלה על פי תקנון זה.

6.7.2. בכל אחד מהמקרים כאמור, תישלח החברה ללקוח הודעה על ביטול ההזמנה, והתמורה תוחזר ללקוח בתוך 14  ימים ממתן ההודעה, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין. 

6.8. החזר תשלום ללקוח בגין ביטולים כמפורט בסעיפים לעיל, יעשה בהתאם לאמצעי התשלום עמו שולם בעת ביצוע ההזמנה. 

6.9. מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות מכוחו,  החלות והתקפות במועד ביצוע ההזמנה הן ההוראות המחייבות וגוברות, אף אם בתקנון זה או באתר רשום אחרת.

7. אחריות ושירות

 

7.1. החברה עושה כל שביכולתה על מנת לספק למשתמש חווית שימוש איכותית ובטוחה באתר. עם זאת, האתר אינו חסין מתקלות ו/או בעיות ועשויה שלא להיות לך גישה לאתר מעת לעת.

7.2. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא  – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא. כמו כן מובהר כי המשתמש מתחייב לשפות ו/או לפצות את החברה בגין כל נזק שייגרם לה כתוצאה מפעילותו באתר בניגוד להוראות תקנון זה.

7.3. נפלה טעות קולמוס בתיאור הצבע ו/או בנראות הצבע, ו/או באופן בו נראה הצבע במסך המשתמש, לא יחייב הדבר את החברה. קטלוג הצבעים באתר נועד להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין הצבעים המוצגים באתר, חלקן או כולן, לבין הצבעים הנמכרים בפועל.

7.4. תמונות המוצרים ו/או סרגלי מידות באתר נועדו להמחשה בלבד, ואינם מחייבים את החברה. מובהר כי ייתכנו הבדלים בין התמונות ו/או המידות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה.

7.5. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהם או קשורה אליהם.

7.6. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר.

7.7. בכפוף לכל דין, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך פעולת ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם כלשהו שאינו החברה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

7.8. על אף האמור לעיל, החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכיוצ"ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני

7.9. פרטי היצרן ו/או היבואן והוראות הטיפול במוצרים יופיעו על גבי המוצרים בהזמנה. היה והמידע אינו זמין על גבי המוצר, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באופן האמור לעיל לקבל המידע ו/או מידע נוסף. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן, לרבות ההוראות המוצגות על תווית היצרן הצמודה לבגד, ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בבגדים או באביזרים הנמכרים באמצעות האתר.

7.10. בכל סתירה ו/או אי התאמה מכל מין וסוג שהוא בין כל תוכן באתר לבין תנאי השימוש, לרבות מדיניות הפרטיות, יגברו הוראות תנאי השימוש ו/או מדיניות הפרטיות , לפי העניין. כמו כן, אין בהגבלת האחריות בסעיף זה כדי לגרוע מהגבלת אחריות אחרת בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

8. קניין רוחני ושימושים אסורים

 

8.1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר החברה, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של האתר, כתובת האינטרנט שלו וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו.

8.2. אין להעתיק, לשחזר, לבצע הנדסה חוזרת, לשנות, לשכפל, להפיץ, לשדר, להציג, למכור, לשווק, לפרסם, לעבד ולתרגם מידע כלשהו מן האתר, כולו או חלקו, לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב, בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב.

8.3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים ע"י החברה, בבסיס הנתונים של החברה, ברשימות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב.

8.4. החברה מתירה להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame),  גלויה או סמויה וכן לקשר לעמודים המצויים בתוכו ("DEEP LINK")  או לעמוד הבית בלבד. החברה תהיה רשאית להורות למשתמש להסיר פרסום או מידע בו נעשה שימוש באופן שלטעמה פוגע באינטרסים של החברה או בקניינה.

8.5. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו החברה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתו לכך מראש ובכתב.

8.6. אין להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, ובפרט תוכנות זדוניות, ולרבות תוכנות מסוגCrawlers, Robots  וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תוכן האתר, ולרבות שלא לצורך ביצוע הזמנות מרובות פריטים עבור אדם אחד במקרה של מכירות מיוחדות / השקות / פריטים במהדורה מוגבלת. מובהר כי שימוש באתר או בכל מידע המצוי בו לשם יצירת מאגר מידע ו/או לקט הינו אסור בהחלט.

8.7. אין לפגוע בכבודו או בפרטיותו של משתמש אחר ו/או להשתמש באתר ו/או בתוכן האתר כדי לפגוע בשמו הטוב של כל אדם ו/או לפרסם דברי הסתה, הונאה, תרמית, לשון הרע ו/או כל מידע אחר שהינו שקרי, בלתי אמין או שיש בו כדי לפגוע במזיד.

8.8. שם החברה, השם  BELLEZA וכן שמות מותגי המוצרים, סימני המסחר של החברה (בין אם נרשמו ובין אם לאו) - הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.

8.9. אייקונים (icons)  כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo)  וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של החברה. כל שימוש בקניינה זה של החברה יעשה על פי הוראות תקנון זה בלבד.

8.10. אין לעשות שום שימוש בשום סימן מסחרי או עיצוב של מוצר או דגם המופיעים באתר או בצילומים המצויים באתר שהינם קניין רוחני מוגן, הן מכח הדין בישראל והן מכח אמנות בינלאומיות אליהן הצטרפה מדינת ישראל.

8.11. החברה עושה ככל שביכולתה על מנת לכבד זכויות צדדים שלישיים בתכנים המוצגים באתר, ובין היתר באמצעות שימוש מורשה בהתאם לרישיון השימוש הספציפי שניתן לה ועל-ידי מתן קרדיט מתאים לצידם באתר. ככל שמשתמש כלשהו ו/או גולש באתר ו/או גוף כלשהו טוען לזכויות בתוכן מסוים המוצג באתר ו/או מתנגד לשימוש שהחברה עושה בו כאמור, עליו ליידע את החברה על כך באמצעות מסירת הודעה בכתב דרך כתובת הדואר האלקטרוני של החברה המוצגת באתר ו/או באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר, תוך ציון מדויק של מיקום החומר הפוגע לפי URL, פירוט מהות הפגיעה וציון כתובת דואר אלקטרוני למענה. ככל שתימסר לחברה הודעה כאמור, החברה תבחן את הפנייה תוך זמן סביר, ואם תמצא כי השימוש בתוכן המדובר אכן נוגד זכויותיו של צד שלישי, התוכן יוסר מהאתר והשימוש בו ייפסק. החברה תודיע לטוען לזכויות בתוכן אשר מסר הודעה אודות הפעולות שבכוונתה לנקוט ו/או הפעולות שנקטה באשר לתוכן כאמור.

9. תוכן האתר ופרסומות

 

9.1. בתקנון ובמדיניות הפרטיות המונח "תוכן" או "תכנים", משמעם: כל תוכן, לרבות ומבלי לגרוע, טקסט, קישורים (Hyperlinks), עיצוב, איורים, תמונות, גרפיקה, תוכנות, גרפים, צליל, קטעי וידאו ו/או אודיו וכיו"ב.

9.2. החברה עושה מאמצים על מנת שהתוכן המופיע באתר יהא נכון, מדויק ועדכני. יחד עם זאת, החברה אינה מתחייבת לכך, ויתכן כי התוכן אינו שלם ו/או שנפלו בו טעויות טכניות או אחרות, ולכן החברה לא תישא באחריות כלשהי לעדכניות, דיוק ושלמות המידע המצוי באתר. 

9.3. החברה שומרת לעצמה את הזכות, בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי, לשנות בכל עת את האתר, המידע והשירות במסגרתו, ובכלל זה על-ידי הוספה, גריעה, הפסקה או הגבלה, שינוי מבנה האתר, היקפם וזמינותם של המידע והשירות המוצעים בו וכל היבט אחר הכרוך באתר, בשירות ותפעול, ללא כל צורך במתן הודעה מוקדמת. מובהר, כי למשתמש לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה בגין האמור.

9.4. באתר עשויים להיות מוצגים, תוכן, פרסומים, פרסומות, כתבות, מידע, שירותים, מוצרים ו/או כל תוכן אחר של צדדים שלישיים ו/או מטעמם, בין באמצעות הפניית המשתמש לאתרים של צדדים שלישיים ו/או באמצעות הצגתם של אלו באתר (להלן "תוכן של צד שלישי"). מבלי לגרוע מהאמור, השימוש של המשתמש בתוכן של צד שלישי הינו בכפוף לתקנון ו/או תנאי השימוש ו/או מדיניות הפרטיות של אותם צדדים שלישיים, ככל שאלה קיימים. מובהר, כי כל חוות דעת, הבעת עמדה, עצה, הצהרה, הצעה, אינפורמציה, שירות ו/או כל תוכן אחר בתוכן של צד שלישי, הינם של אותו צד שלישי והחברה אינה מעורבת ביצירתם, עריכתם ו/או הפעלתם. 

9.5. נוסף על האמור, באתר עשויים להיכלל גם קישורים ('לינקים') לאתרי אינטרנט אחרים, אשר אינם מופעלים על-ידי החברה. הקישורים נועדו אך ורק לנוחותם ולידיעתם של המשתמשים. קישורים אלה אינם בשליטתה של החברה והיא אינה מפקחת על תוכן האתרים המקושרים. ככל שהאתר מכיל קישורים אלה, אין בכך כדי להעיד על הסכמה ו/או אחריות של החברה לתכנים המופיעים באתרים המקושרים ו/או מהווה ערובה לאמינותם, עדכניותם, תקינותם או חוקיותם ו/או למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש הננקטים על-ידי בעליהם. החברה אינה אחראית לכל תוצאה אשר תיגרם כתוצאה מהשימוש באתרים המקושרים ו/או מהסתמכות עליהם וממליצה לקרוא בעיון את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אתרים אלו, ככל שקיימים, ו/או לפנות לבעלי האתרים המקושרים בכל מקרה של טענה או בקשה בעניין. עוד מובהר, כי החברה רשאית, בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי, להסיר כל קישור מהאתר ו/או להוסיף קישורים נוספים וכי החברה אינה מתחייבת כי הקישורים לאתרי האינטרנט האמורים יהיו פעילים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל.

9.6. החברה מבהירה בזאת כי התוכן הכלול באתר ו/או כל שימוש בו, לרבות בתוכן המסופק על ידי החברה ו/או בתוכן של צד שלישי, לרבות כל כניסה של המשתמש לאתרים של צדדים שלישיים על ידי הפניה באתר ו/או בפרסומת באתר, אינו מהווה המלצה ו/או חוות דעת ביחס להתאמתו למשתמש מסוים, ועל כן כל הסתמכות על הצהרות, הבעות עמדה, עצות ו/או כל תוכן אחר המוצג באתר ו/או במקום אחר שאיננו מטעם החברה נעשה בהתאם לשיקול דעתו של המשתמש ויתבצע על אחריותו הבלעדית. למשתמש לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה בקשר לכל תוכן הכלול באתר בגין כל נזק ישיר או עקיף, הנובע משימוש ו/או כניסה כאמור ו/או בשל הסתמכות על תוכן של צד שלישי ו/או בשל פגיעה בפרטיות בעקבות שימוש כאמור. על המשתמש לבצע בעצמו את כל הערכותיו ובדיקותיו לגבי המוצר ו/או השירות אותו הוא מעוניין להזמין ו/או לרכוש, ובכל מקרה המשתמש מוותר ויהא מנוע מלהעלות כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין. 

9.7. תכונות, דגמים, עיצוב, צבעים או חזות של המוצרים ו/או השירותים המתוארים ו/או מוצגים באתר, לרבות כל תמונה ו/או הצגה של מוצרים הכלולים באתר, הינם לצורכי המחשה בלבד, אלא אם נאמר מפורשות אחרת. ככל שהמשתמש זיהה ו/או חשד כי קיים פער בין נראות המוצר המבוקש בפועל לבין המוצר המופיע באתר, בצמוד לתיאור המוצר המבוקש, יוכל המשתמש לפנות לחברה שתפעל לתקנו בהתאם לצורך. בכל מקרה של פער ו/או הבדל כאמור יגבר התיאור המילולי של המוצר ו/או השירות על התיאור הנשקף מהתצלום.

10. הרשמה

 

10.1. הרישום לרשימת הדיוור באתר ו/או הזנת פרטים לשם קבלת מידע שיווקי ו/או דרכי יצירת הקשר עם החברה וכן השימוש במידע שמסר המשתמש לחברה ו/או שהצטבר אודותיו בעת השימוש באתר, לרבות שם מלא, כתובת דוא"ל, כתובת פיזית למשלוח, מס' טלפון וכדומה יתבצע בהתאם להוראות הדין ומדיניות הפרטיות. יובהר כי כלל המידע ביחס לאיסוף ושימוש שהחברה עושה במידע הנמסר על-ידי המשתמש במסגרת האתר מוסדר באופן מלא ומפורט במסגרת מדיניות הפרטיות של החברה באתר, אשר מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש אלה.

10.2. כאשר הדבר נדרש, על המשתמש למסור פרטים מדויקים ונכונים, על-מנת שהשימוש באתר יתאפשר במהירות וללא תקלות. מובהר בזאת, כי הקלדת פרטים אישיים כוזבים אסורה בהחלט, מהווה עוולה אזרחית ואף עבירה פלילית, והעושה כן צפוי להליכים משפטיים, פליליים ו/או אזרחיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שייגרמו לחברה ו/או מי מטעמה עקב כך.

10.3. החברה רשאית, בכל עת ובהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי, למנוע ממשתמשים את הגישה למידע המצוי באתר ו/או לבטל את רישומם לאתר, היה והתנהגותם אינה הולמת ו/או ביצעו שימוש בלתי ראוי באתר, לרבות אי ציות לתנאי התקנון או מדיניות הפרטיות.

11. שעות פעילות האתר

 

11.1. האתר אמור לפעול 24 שעות ביממה, למעט מקרים בהם האתר מושבת לצורך תחזוקתו ו/או מכל סיבה אחרת.

11.2. מובהר בזאת, כי ייתכן שיחולו שינויים במועדים המצוינים בתקנון זה, לרבות שעות פעילות האתר וכדומה, והכל בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי של החברה.

12. התיישנות

 

12.1. מבלי לגרוע מהאמור בתנאי השימוש, המשתמש מודע, מסכים ומאשר בזאת, כי תקופת ההתיישנות לגבי כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה, תוגבל לתקופה של שישה (6) חודשים, והצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף 19 לחוק ההתיישנות, התשי"ח-1958.

13. סמכות שיפוט וברירת דין

 

13.1. על כל שימוש באתר ו/או על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה הנובעים משימוש זה ו/או בכל הקשור או הנובע מהזמנת מוצרי החברה ו/או בכל דבר ועניין אחר הקשורים באופן ישיר או עקיף לאתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור ו/או הנובע מתקנון זה תהא נתונה לבית המשפט המוסמך בעיר תל אביב-יפו, והדין המהותי והפרוצדוראלי אשר יחול יהיה הדין הישראלי, אשר יגבר על כל כללי ברירת דין המפנים לתחולת דין זר.

14. שונות

 

14.1. תקנון זה מהווה את ההסכם המלא בינך לבין החברה בכל הנוגע לאופן השימוש באתר. 

14.2. אם תנאי מתנאי השימוש ימצא בלתי חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה, תנאי זה ימחק מתנאי השימוש ומחיקתו לא תשפיע על חוקיות ותקפות תנאי השימוש הנותרים. במקרה שכזה, יראו בקיומו של תנאי דומה אחר אכיף במקום התנאי שנמחק או הוסר. 

14.3. כל שיהוי, ויתור, ארכה, איחור או הימנעות מצד החברה למימוש זכויותיה ו/או בדרישת קיום תנאי מתקנון זה ו/או הסכמתה לסטות מהוראותיו לא יהוו תקדים, לא יחשבו לוויתור ו/או הסכמה מצד החברה ואין להסיק מהן גזירה שווה למקרה אחר. 

14.4. הוראות התקנון המפורטות לעיל אינן יוצרות ולא יפורשו כיוצרות כל שותפות, מיזם משותף, יחסי עובד מעביד, סוכן או שלוח בין המשתמש לבין החברה. 

15 מבצעים

15.1 מבצעי האתר רלוונטים אך ורק לאתר ואין התחייבות שהמבצע מתקיים גם כן בחנויות הרשת.

15.2 החברה זכאית לעצור מבצע בכל זמן נתון.

15.3 מבצעים אינם נכללים על מכנסיים ועליוניות בהתאם לתקנון מבצע.

תקנון נוסף עבור החנויות : תקנון מועדון הלקוחות של BELLEZA

1. החברות במועדון מקנה הטבות כמפורט בתקנון זה וכפי שייקבעו על ידי החברה מעת לעת, בחנויות החברה.

2. תקנון זה נועד להסדיר את הכללים לפיהם מתנהל מועדון הלקוחות של החברה הכולל את המותגים שקיימים בחברה.

3. לקוח המצטרף למועדון מקבל על עצמו בעצם ההצטרפות, את כללי תקנון זה על כל תנאיו, הטבותיו ,וסייגיו ומתחייב לפעול על פיו. כמו כן לקוח המצטרף למועדון מקבל על עצמו את תקנון האתר של החברה ואת מדינות הפרטיות של החברה , תקנון זה מהווה חוזה מחייב בין החברה לבין חבר המועדון. תקנון זה מפורסם באתר החברה.

4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את התקנון על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת בכפוף להוראות הדין. החל ממועד שינוי התקנון יחייב הנוסח החדש, נוסחו שיהא מצוי במשרדי החברה ו/או באתר האינטרנט של החברה הוא יהיה הנוסח המחייב של התקנון.

5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את ההטבות כולן או חלקן במסגרת מועדון הלקוחות על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין. ולא תהיה למי מחברי המועדון כל טענה בעניין זה.

הצטרפות כחבר מועדון:

7. המבקש להצטרף למועדון הלקוחות של החברה יידרש למלא ולסמן באופן עצמאי, מלא ובקפידה את כל הפרטים והשדות הנדרשים בטופס ההרשמה או באתר, לרבות: שם פרטי ומשפחה, מס‘ טלפון, כתובת דוא“ל, תאריך יום הולדת, מגדר ופרטים נוספים, וכן לסמן ”אני מסכים ומאשר“ את התיבות וההסכמות הנדרשות, חתימה ושליחת ”אישור“. בהליך ההצטרפות למועדון הלקוחות הלקוח יזין את קוד האימות שנשלח אליו לטלפון הנייד.

8. לאחר השלמת הליך הרישום נדרש להסדיר ולשלם את תשלום דמי הצטרפות ככל שישנם.

9. ללא השלמת הליך הרישום, באופן מלא, מדויק וברור, ותשלום דמי החברות לא ניתן יהיה להשלים את הליך הרישום לצורך חברות במועדון הלקוחות של החברה.

10. הליך הרישום באמצעות דרכי הצטרפות למועדון הלקוחות יעשה במועד ובמעמד קבלת הקישור הייעודי לטופס ההרשמה הדיגיטלי.

11. ככל שהחברה תתאפשר, לקוחות אשר ברשותם מכשיר טלפון ,יוכלו להירשם ולהצטרף למועדון הלקוחות של החברה באמצעות רישום טלפוני, באמצעות קבלת SMS לטלפון .

12. הצטרפות למועדון כרוכה בתשלום דמי הצטרפות בסך 70 .₪ לתקופת שנה.החברה רשאית לשנות את דמי ההצטרפות בכל עת ולא תהיה למצטרף לאחר שינוי כאמור טענה על כך. יובהר כי דמי ההצטרפות לא יושבו אלא אם הביטול בוצע עד שבועיים מיום ההצטרפות ולא נעשה כל שימוש בכרטיס ובהטבות המועדון.

13. ניתן להירשם ולהצטרף למועדון הלקוחות של החברה באמצעות אתר האינטרנט של החברה או בחנויות,

14. הזכות למימוש הטבות המועדון מותנת בחברות במועדון ובתנאי המימוש הקבועים בתקנון זה.

15. חבר מועדון, בעת ההצטרפות, מאשר כי הוא מסכים, מאשר ומצהיר כי קרא את כל הוראות תקנון זה וכי הוא מוכן לקבל על עצמו את כל הוראותיו ותנאיו ללא כל סייג. יובהר כי עצם השימוש של החבר במועדון, לרבות צבירת נקודות ומימוש הטבות, מהווה הסכמה מלאה של תנאי המועדון כפי שמפורטים התקנון זה.

16. החברה או מי מטעמה רשאית לבקש תעודה מזהה בעת הליך ההצטרפות ו/או שימוש בהטבות המועדון.

17. מצטרף למועדון מתבקש למסור פרטים אישיים נכונים ומדויקים ובכלל זה מספר טלפון נייד, מספר טלפון נוסף, דואר אלקטרוני תקף, כתובת מלאה.

18. השימוש במידע שנצבר יהא בהתאם ובכפוף למדיניות הפרטיות של החברה.

19. כמו כן מתבקש המצטרף להסכים לקבלת דיוור על ידי החברה וכל מי מטעמה במפורט במדיניות הפרטיות.

20. פרטי חברי המועדון יישמרו בכתב ו/או במדיה מגנטית על פי החלטת החברה. בהצטרפות למועדון מסכים החבר להיכלל במאגר המידע של החברה. מבלי לגרוע מן האמור יובהר כי על המצטרף אין חובה למסור פרטים אישיים אך אי מסירתם לא תאפשר ליהנות מהטבות המועדון.

21. חבר המועדון שמבקש להפסיק את חברותו במועדון יודיע על כך באמצעות פניה לשירות לקוחות ועם הסרתו מהמועדון לא יהא זכאי להשתמש בנקודות ו/או ההטבות שנצברו לו כפי שאלה מופיעים ברישומי החברה.

22. החברה רשאית לסיים ו/או לשנות את תנאי המועדון, לרבות את תנאי ההצטרפות, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א – .1981 הודעה על סיום או שינוי כאמור ישלח לצרכן בדרך של SMS או בשיחה עם נציג החברה.

23. החברה זכאית לסרב לאשר רישומו של לקוח כחבר במועדון מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי אם עולה חשש שההצטרפות בניגוד להוראות תקנון זה או שנעשה ניצול לרעה בהליך ההצטרפות.

24. האחריות והתחייבות בקשר למסירת פרטי ההצטרפות ונכונותם הינה על החבר בלבד. לא תשמע כל טענה כלפי החברה או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות בשל פרטים שגויים. מסירת פרט או יותר שגוי תהווה עילה שלא לקבל ו/או להפסיק את החברות במועדון.

25. החברות במועדון היא אישית, ואינה ניתנת להעברה או לשימוש על ידי אחר, לרבות מימוש הטבות או נקודות שנצטברו.

26. החברה תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו, לרבות שלילת זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, במידה ועשה שימוש לרעה או שלא כדין בכרטיס החבר שברשותו ו/או פעל בניגוד להוראות התקנון ו/או החוק.

27. בוטלה חברותו של חבר מועדון על ידי החברה יבוטלו הנקודות הצבורות לטובתו, אם וככל שנצברו כאלה ללא כל פיצוי.

28. החברות במועדון מקנה הטבות בחנויות החברה בהם נמכרים מוצרים של החברה. רשימת החנויות ואתרי החברה הם ניתן יהיה לעשות שימוש במועדון ומימוש ההטבות תיערך ע“י החברה ותעודכן מעת לעת ע“י חברה ע“י הוספת ו/או גריעת חנויות ו/או אתרים ע“פ החלטת החברה מעת לעת. לרשימת החנויות.

צבירה ומימוש ”נקודות“, תוקף הנקודות והטבות נוספות לחבר המועדון :

32. חבר מועדון זכאי לצבור נקודות בעבור כל רכישה מזכה, כפי שיפורט להלן, באחת מחנויות החברה ו/או באתר. הצבירה נגזרת מסכום הרכישה בפועל בהתאם למפורט להלן.

33. כל נקודה שנצטברה הינה שוות ערך ל- 10 ₪ בעת מימושה. הנקודות אותן צובר חבר המועדון אינן ניתנות להעברה ו/או לאיחוד ו/או להמרה למזומן או לכל אמצעי תשלום אחר.

34. רכישה מזכה: רכישת מוצרים על ידי חבר מועדון בחנויות ו/או אתר האינטרנט או כפי שתיקבע על ידי החברה על פי שיקול דעתה הבלעדי באמצעי התשלום ככל שהם משקפים 100% מהתמורה שולמה עבורם. למען הסר ספק אמצעי תשלום ברכישות באתר הינם בהתאם לתקנון האתר .

35. יובהר כי רכישת כרטיס מתנה אינה רכישה מזכה. החברה רשאית לקבוע כי מוצרים נוספים אינם בגדר רכישה מזכה.

36. צבירת הנקודות ומימושן היא בהתאם בתנאים הבאים:

• בתקופת מבצעים מעל 50% לא יהיה ניתן לממש את צבירת הנקודות.

• מימוש הנקודות שנצברו הינו בתנאי כי נצברו מספר נקודות השווה או העולה על מחיר פריט בערכו המלא, לפני הנחה. לא ניתן להוסיף תשלום מזומן או אמצעי תשלום אחר על מספר הנקודות הצבורות כדי להשלים את מחיר הפריט.

• לא ניתן לממש נקודות באותה העסקה בה נצברו, אלא אך ורק בעסקה נפרדת.

• דמי הצטרפות אינן מקנים צבירת נקודות.

• בתקופת מבצע כלשהוא ניתן לנצל עד 300 שח בנקודות .

• החברה רשאית לקבוע מעת לעת אילו מהמוצרים ניתן לרכוש במימוש בנקודות ואילו מוצרים אינם ניתנים לרכישה באמצעות מימוש הנקודות.

• החברות במועדון מקנה זכות ליהנות מצבירת נקודות במקביל למבצעי הנחות. החברה רשאית לפי שיקול דעתה בלעדי שלא להעניק כפל למבצע הנחות.

• רכישה באמצעות נקודות, שובר הנחה, או מימוש מתנת יום הולדת אינה רכישה מזכה ואינה מקנה צבירה של נקודות.

37. בתקופת שובר מתנה ליום הולדת על הלקוחה לבחור בין ההנחה או הנקודות שברשותה.לא ינתן כפל שימוש בהטבות .

38. החברה תהא רשאית לערוך מבצעים והטבות ייחודיים במסגרת המועדון אשר יהיו תקפים למשך תקופה מוגבלת ובאיזה מהמותגים הנמכרים על ידה ובאילו מהחנויות ו/או האתר.

39. במידה וחבר המועדון ניצל יותר מהנקודות המגיעות לו בשל תקלה או שיבוש במחשבי החברה, אזי החברה רשאית לדרוש מהחבר החזר כספי בערך של10 ₪ עבור כל נקודה שנוצלה בטעות וזאת על מנת לכסות את הגירעון בנקודות או קיזוז נקודות בקניה הבאה.

40. במידה ויינתן זיכוי או החזר כספי בגין השבת פריט שנרכש במסגרת רכישה המזכה את החבר בצבירת נקודות, יקוזזו הנקודות שניתנו לחבר המועדון בעבור אותו פריט מסך הנקודות שנצברו עד לאותה עת בחשבונו ובאם וסכום הנקודות הצבור בפועל נמוך מסכום הנקודות אותן יש לקזז הרי שסכום ההפרש/גירעון בנקודות יופחת מסכום הזיכוי או ההחזר הכספי בערך של 1 נק‘ שווה ל- 10 .₪

41. בטעינת כרטיס מתנה ו/או רכישה של אמצעי תשלום אחרים לא ייהנה החבר מהטבות מועדון, לרבות צבירת נקודות. למען הסר ספק מובהר כי טעינת כרטיס מתנה תתאפשר אך ורק במזומן או אשראי ובמלוא הסכום הנטען בכרטיס.

42.  מימוש הטבת הנקודות יתאפשר במשך שנה )12 חודשים( בלבד מיום הרכישה המזכה האחרונה, תוקף תקופת המימוש ב - 12 חודשים נוספים . חבר שלא יבצע רכישה מזכה במשך 12 חודשים מיום הרכישה המזכה האחרונה תימחק יתרת הנקודות שצבר ללא כל פיצוי. המחיקה תתבצע באופן אוטומטי והחברה לא תהא מחויבת להודיע לחבר מראש על המחיקה כאמור ולאחר מכן לא תשמע טענה נוספת בעניין זה .החברה רשאית לקצר או להאריך את תוקף המימוש והכל בהתאם להוראות הדין. 43.  חבר המועדון ייהנו מהטבות ומבצעים מיוחדים לפי שיקול דעת החברה, עדכונים מוקדמים לגבי ימי מכירה מיוחדים, הגעת קולקציות מוצרים חדשים ומבצעים אחרים, לפי שיקול דעתה של החברה והודעות על כך תימסרנה במסרונים, במיילים וכד‘ והחבר מאשר הסכמתו לקבל הודעות אלה.

44. לא יינתנו הטבות ו/או נקודות בדיעבד על רכישות שבוצעו לפני ההצטרפות למועדון, או עסקאות שבהן לא ניתנו הטבות ו/או נקודות עקב אי הצגת כרטיס מועדון ותעודת זהות בעת הרכישה.

45. החברה רשאית לבקש תעודה מזהה ממי ממבקש להצטרף למועדון, לבצע רכישה מזכה, מימוש נקודות או הטבות.

הטבות המועדון:

46.  חברי המועדון ייהנו מהטבת 10% הנחת מועדון בכל רכישה בחנויות הרשת שאינן חנויות. בכל מקרה, לא יחולו כפל מבצעים או כפל הנחות אלא אם צוין אחרת בתקנון זה או בפרסומים. על אף האמור הטבת יום הולדת היא בנוסף לכל הטבת מועדון אחרת. החברה רשאית לשנות את אחוזי ההנחה ללא כל הודעה מראש ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והכל בכפוף לדין

47. הטבת יום הולדת – בחודש יום ההולדת תינתן הטבה או מתנה בהתאם להחלטת החברה מעת לעת למימוש חד פעמי עם הצגת תעודת זהות חבר המועדון. ההטבה בדרך של הנחה תהא שעל יתרת התשלום ברכישה אחת, לאחר ניכוי כל ההנחות /הטבות האחרות ככל שישנן. רכישה שבה נעשה שימוש במתנת יום הולדת תהיה רכישה מזכה בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה.

48. ביטול עסקה תבוצע בהתאם להוראות הדין כמפורט בתקנון

49. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבחור ולשנות את דיוור המבצעים וההטבות מעת לעת בכל דרך שהיא, בין היתר באמצעות הודעות , SMS דואר, דואר אלקטרוני, אתר האינטרנט, סליפ קופה ובכל דרכי התקשורת האפשריים על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף להוראת הדין ומדיניות הפרטיות של החברה.

קניין רוחני:

51. כל זכויות הקניין הרוחני של מועדון הלקוחות של החברה, מכל מן וסוג שהוא, לרבות סימן המסחר (בין אם רשום ובין אם לא), המוניטין, השם המסחרי, סמלים, פטנטים, עיצובים, צילומים, תמונות, סרטונים, זכויות היוצרים, המדגמים, טפסי רישום, השיטות והסודות המסחריים וכל פרט אחר הקשור למועדון הלקוחות, הינם רכושה הבלעדי וקניינה של החברה ובבעלותה של החברה )להלן ” :זכויות קניין רוחני של החברה ,(”וחל איסור לעשות בהם כל שימוש מכל מן וסוג שהוא.

52. חבר המועדון מאשר ומתחייב כלפי החברה כי לא יעשה על ידו ו/או על ידי מי מטעמו כל פעולה ו/או שימוש ו/או מעשה מכל מן וסוג שהוא בזכויות הקניין הרוחני של החברה, בכל דרך ו/או אמצעי שהוא.

53. אין באמור בסעיפים אלו כדי לגרוע מזכויותיה של החברה ו/או מהוראות כל דין ובנוסף להם יחולו ההגבלות ו/או האיסורים הקבועים בדין בקשר עם זכויות קניין רוחני של החברה.

שימוש נאות במועדון הלקוחות:

54. חבר המועדון מאשר ומתחייב כי בהצטרפותו למועדון הלקוחות, חברותו במועדון הלקוחות ובשימוש בו, הוא מקבל ומחיל על עצמו, ללא כל סייג, את כל הוראות ותנאי תקנון מועדון הלקוחות, כפי שיעודכן מעת עת.

55. חבר המועדון מתחייב כי לא יעשה ו/או לא יסייע לעשות שימוש במועדון הלקוחות ו/או בקשר עם החברות במועדון הלקוחות ו/או הנובע ממנה, באופן הנוגד ו/או המפר את הוראות ותנאי תקנון זה "(להלן :הפרת התחייבות.)"

56. בכל מקרה של הפרת התחייבות על ידי חבר המועדון, החברה תהיה רשאית לתבוע מחבר המועדון שיפוי ו/או פיצויים בגין כל הנזקים ו/או ההפסדים ו/או ההוצאות שנגרמו ו/או ייגרמו לה ו/או לפעול כנגד חבר המועדון בכל אמצעי חוקי העומד לרשותה על פי דין.

שונות:

57. האחריות למילוי טופס הצטרפות ועדכון הפרטים הנכונים הינה של הלקוח ולא תשמע כל טענה כלפי החברה בגין אי קבלת כרטיס מועדון או אי קבלת הטבות המועדון מחמת טעות במילוי הפרטים על גבי הטופס. הנתונים האישיים בטופס ישמשו את החברה לצורך פנייה ללקוח ולתפעול שוטף של מועדון הלקוחות.

58.  במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי מדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

59. בכל מקרה של מחלוקת בין הצדדים בקשר עם פרשנותו ו/או אכיפתו של תקנון זה ו/או פעולה ו/או סכסוך הנובעים מתקנון זה ו/או בקשר עם השימוש ו/או החברות במועדון הלקוחות )להלן ” :המחלוקת ,(”מוסכם כי יועצה המשפטי של החברה ישמש כפוסק מוסכם בין הצדדים ליישוב המחלוקת והצדדים מתחייבים כי ישתפו פעולה. 60.  מובהר ומוסכם כי לבתי המשפט בתל אביב בלבד תהייה נתונה סכמות שיפוט ייחודית ובלעדית בכל הקשור למחלוקת בין הצדדים ו/או בכל הקשור לתקנון זה ו/או למועדון הלקוחות והחברות בו.

61. החברה תהיה רשאית לחבור ו/או לעשות שיתופי פעולה ו/או להוסיף ו/או לגרוע חברות ו/או אתרי אינטרנט ו/או מותגים נוספים למועדון הלקוחות של החברה, לפי החלטתה ושיקול דעתה.

62. בכל מקרה של פעולה מצד החברה לטובת חבר מועדון כלשהו, באופן השונה מהאמור בתקנון זה, תחשב הפעולה של החברה לפעולה שהינה לפנים משורת הדין בלבד, ולא תחשב או תשמש כויתור על זכויות החברה ו/או על התחייבויות חבר המועדון.

63. להסרת ספק, רשימת חנויות החברה בהן ניתן להצטרף ו/או לעשות שימוש במועדון הלקוחות הינה בהתאם לרשימת החנויות כפי שמופיעה ומתעדכנת באתר האינטרנט של החברה, כפי שתעודכן מעת לעת. .

64. בכל מקרה בו נדרש עדכון פרטיו של חבר המועדון, באחריות חבר המועדון בלבד לפנות לשירות הלקוחות בלבד. במקרה כאמור, יהיה על חבר המועדון למלא את פרטיו הנכונים בטופס הייעודי לכך או בהתאם לדרישת שירות הלקוחות ולאשר בחתימתו את העדכון, ובכפוף לתנאי תקנון זה.

65. במקרה בו נשלח על ידי החברה לחבר המועדון קופון ו/או שובר הטבה ו/או קוד שימוש ו/או הנחה כלשהי לשימוש ולמימוש של חבר המועדון, מבלי שיש בכך כדי לחייב את החברה לעשות כן, מובהר כי הקופון ו/או שובר ההטבה ו/או קוד שימוש ו/או ההנחה, הינו לשימוש חד פעמי, לשימוש אישי של חבר המועדון פעם אחת בלבד, אינו ניתן להעברה, בתוקף עד למועד הנקוב בו או עד למועד מימושו בפועל – לפי המוקדם.

66. בעת עסקת רכישה ו/או בכל פעולה אחרת על ידי חבר המועדון תוך הפעלת חברותו במועדון הלקוחות ושימוש בו ,לא ניתן להחליף ו/או לשנות ו/או לפצל את עסקת הרכישה בין חבר המועדון מבצע העסקה לבין חבר מועדון אחר ו/או נוסף ו/או לעשות שימוש בחברות ו/או

67. החברה רשאית להחריג מוצרים מסוימים שייקבעו על ידה מעת לעת אשר רכישתם לא תתאפשר תוך שימוש במועדון הלקוחות של החברה ו/או תוך שימוש בהטבה מהטבותיו.

68. מידע ופרטים נוספים לרבות מענה על שאלות בכל עניין הקשור למועדון ניתן יהיה לקבל באמצעות פניה לשרות לקוחות החברה או באמצעות טל. 03-5759665 בשעות הפעילות של שרות הלקוחות כפי שיפורסמו מעת לעת.

69. מטעמי נוחות בלבד, הרשום בתקנון זה הינו בלשן זכר. כל הנרשם בלשון זכר יש לראותו כנכון גם בלשון נקבה. 

bottom of page